Page 16 - Salesforce Katalog
P. 16

  Müşterilerinizle Empati Kurun Geçmiş etkileşimlere dayalı olarak derinlemesine müşteri içgörüleri. İlişkileri güçlendirmek, müşteri adaylarına, vakalara ve kampanyalara öncelik vermek için içgörülerden faydalanın. Üretkenliğinizi Artırın Akıllı vaka sınıflandırması, en iyi eylemler ve önerilerle daha kısa sürede daha fazla şey başarın. Sıradaki hamlelerinizi otomatikleştirirken ihtiyaç duyduğunuz bilgilere hızla ulaşın. Kişiselleştirilmiş Müşteri Hizmetleri Sunun Sıkça sorulan müşteri sorularını akıllı sohbet botları yanıtlasın, temsilcilerinizin daha karmaşık vakaları ele alsın. Temsilcilerinize öneriler, yanıtlar ve bilgilerle destek olan yapay zekayla zorlu vakaların üstesinden gelin.           


































































































   14   15   16   17   18