• Tüm bilgiyi tek platformdan alın.
• Temsilci deneyiminizi merkezileştirin ve ihtiyaç duydukları tüm bilgiyi kolayca erişebilecekleri bir arayüz ile sunun.
• Müşteri profillerinden vaka geçmişlerine, gösterge panolarına kadar her şeye tek bir yerden ulaşın.
• Dünyanın #1 Servis Platformu ile temsilcilerinizin vakaları en hızlı şekilde kapatmasını sağlayın.
• İhtiyaç duydukları tüm bilgilere, hareketleri ve yanıtlara kolayca ulaşmalarını sağlayın ve müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye taşıyın.
• Lightning Flow 'u kullanarak sürükle ve bırak kolaylığıyla herhangi bir hizmeti veya onay sürecini özelleştirin ve otomatikleştirin.
• Müşterinizle görüşmeyi başlatmadan önce müşterilerinizi tanıyın. Anında müşteri bilgilerini veya arayan kişinin hesap kaydını gösteren bir profil ekranı alın.
• Bir çağrı sırasında aldığınız notların kişi kayıtları, vakalar veya oluşturduğunuz herhangi bir doküman ile ilişkili olarak kaydedilmesini sağlayarak süreci basitleştirin.
Essentials | Professional | Enterprise | Unlimited | |
Vaka Yönetimi | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Servis Konsol Uygulamaları | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Knowledge | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Servis Sözleşmeleri ve Yetkileri | ✖ | ✔ | ✔ | ✔ |
Telefon Entegrasyonu (CTI) | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Web Servis API | ✖ | ✖ | ✔ | ✔ |
24/7 Destek ve Konfigürasyon Servisleri | ✖ | ✖ | ✖ | ✔ |
Salesforce ile ilgili daha detaylı bilgi almak ister misiniz?