•
Einstein Next Best Action ile doğru önerileri doğru zamanda doğru kişilere gösterin.
• Kullanıcılarınız için kriterlerinizi karşılayacak şekilde uyarlanmış teklifler, eylemler oluşturun ve görüntüleyin.
• Einstein Next Best Action ile Salesforce ve Salesforce dışı verileri, iş kurallarını, eylem stratejilerini, taktikleri, tahmine dayalı modelleri ve daha fazla iş anlayışınızı tek bir yerde entegre edebilirsiniz.
• Salesforce içerisindeki tüm verileri birbirine bağlayın • Yapay zeka ile bağladığınız verilerin etkileşimli görünümlerini oluşturun ve bu görünümleri paylaşın • Einstein Analytics ile daha hızlı kararlar alın • Çalışanlarınızı daha üretken hale getirin ve müşterilerinizle başarıya ulaşın
• Salesforce'ta veya dışındaki tüm verilerinizden maksimum verimi alarak veriler arasındaki ilişkiyi, tekrarları ve düzeni keşfedin.
• Zor sorunlara basit AI içgörüleri ve önerileri bulun. Ardından, Salesforce'tan hiç ayrılmadan bulgularınız üzerinde harekete geçin.
• Objeler üzerinde kişiselleştirilmiş tahminler oluşturun ve her kayıt sayfasında Einstein Prediction Builder ile özel tahminleri öğrenin.
• Yapay zekanın gücü ile alan değerlerine bağlı olarak sizin için özel olarak üretilen tahminleri alın.
• CRM verilerinize bağlı dijital kanallarda kolayca özel botlar oluşturun, eğitin ve devreye alın.
• Botlar, rutin istekleri yerine getirebilir ve çalışanlarınıza daha karmaşık sorunları ele alması için zaman kalır.
• Botlar, temsilcilerinize zaman kazandırmak için sohbet öncesi bilgileri de toplayabilir.
• İş süreçlerini geliştirin, çalışanlarınızı güçlendirin ve müşterilerinizi memnun edin.
• Uygulamalarınızı daha akıllı hale getiren Einstein Vision, görselleri kategorize eder.
• Einstein Görüntü Sınıflandırma — Görüntüleri geniş ölçekte tanımak ve sınıflandırmak için derin öğrenme modellerini eğitin.
• Einstein Nesne Algılama — Bir görüntüdeki birden çok farklı nesneyi tanımak ve saymak için modelleri eğitin ve her nesnenin boyutu ve konumu gibi detayları edinin.
• Einstein OCR (Optik Karakter Tanıma) —Bir görüntü veya PDF'deki alfasayısal metni algılamak için OCR modellerini kullanın.
• Müşterinizin ihtiyaçlarını daha iyi anlamak için amaç ve duyguları analiz eden doğal dil işleme nin gücünden yararlanın.
• Metinleri olumlu, olumsuz ve nötr olarak sınıflandırmak için doğal dil işleme modelleri oluşturun.
• Potansiyel müşterilerin hangi ürünlerle ilgilendiğini belirleyin ve müşteri sorgularını uygun satış personeline gönderin.
• Servis vakalarını doğru temsilcilere veya departmanlara yönlendirin veya self servis seçenekleri sağlayın.
Salesforce ile ilgili daha detaylı bilgi almak ister misiniz?