Einstein Yapay Zekası


Salesforce Einstein Yapay Zekası ile Salesforce içerisindeki CRM süreçlerinizde akıllı kararlar alarak çalışan verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
Harekete geçebileceğiniz trendleri takip ederek öneriler ve otomasyonlar ile hızlı aksiyon alabilir, müşterilerinizi daha iyi analiz ederek öngörüler edinebilirsiniz.
Çalışanlarınızın Salesforce kayıtları içerisindeki akıllı içgörülere erişim sağlaması ile verimliliği artırabilirsiniz.


Demo Video


✔ Yapay Zeka
✔ Akıllı Asistan
✔ Akıllı Tahmin ve Öneriler

✔ Einstein Analytics
✔ İçgörüler
✔ Einstein Next Best Action

✔ Otomatik Konuşma Tanıma
✔ Otomatik iş Akışları
✔ Einstein Voice

Einstein Next Best Action

Einstein Next Best Action ile doğru önerileri doğru zamanda doğru kişilere gösterin.
• Kullanıcılarınız için kriterlerinizi karşılayacak şekilde uyarlanmış teklifler, eylemler oluşturun ve görüntüleyin.
• Einstein Next Best Action ile Salesforce ve Salesforce dışı verileri, iş kurallarını, eylem stratejilerini, taktikleri, tahmine dayalı modelleri ve daha fazla iş anlayışınızı tek bir yerde entegre edebilirsiniz.

Einstein Analytics

• Salesforce içerisindeki tüm verileri birbirine bağlayın
Yapay zeka ile bağladığınız verilerin etkileşimli görünümlerini oluşturun ve bu görünümleri paylaşın
• Einstein Analytics ile daha hızlı kararlar alın
• Çalışanlarınızı daha üretken hale getirin ve müşterilerinizle başarıya ulaşın

Einstein Discovery

Salesforce'ta veya dışındaki tüm verilerinizden maksimum verimi alarak veriler arasındaki ilişkiyi, tekrarları ve düzeni keşfedin.
• Zor sorunlara basit AI içgörüleri ve önerileri bulun. Ardından, Salesforce'tan hiç ayrılmadan bulgularınız üzerinde harekete geçin.

image

Prediction Builder

• Objeler üzerinde kişiselleştirilmiş tahminler oluşturun ve her kayıt sayfasında Einstein Prediction Builder ile özel tahminleri öğrenin.
• Yapay zekanın gücü ile alan değerlerine bağlı olarak sizin için özel olarak üretilen tahminleri alın.





Einstein Bots

• CRM verilerinize bağlı dijital kanallarda kolayca özel botlar oluşturun, eğitin ve devreye alın.
• Botlar, rutin istekleri yerine getirebilir ve çalışanlarınıza daha karmaşık sorunları ele alması için zaman kalır.
• Botlar, temsilcilerinize zaman kazandırmak için sohbet öncesi bilgileri de toplayabilir.
• İş süreçlerini geliştirin, çalışanlarınızı güçlendirin ve müşterilerinizi memnun edin.

image

Einstein Vision

• Uygulamalarınızı daha akıllı hale getiren Einstein Vision, görselleri kategorize eder.
Einstein Görüntü Sınıflandırma — Görüntüleri geniş ölçekte tanımak ve sınıflandırmak için derin öğrenme modellerini eğitin.
Einstein Nesne Algılama — Bir görüntüdeki birden çok farklı nesneyi tanımak ve saymak için modelleri eğitin ve her nesnenin boyutu ve konumu gibi detayları edinin.
Einstein OCR (Optik Karakter Tanıma) —Bir görüntü veya PDF'deki alfasayısal metni algılamak için OCR modellerini kullanın.







Einstein Language

• Müşterinizin ihtiyaçlarını daha iyi anlamak için amaç ve duyguları analiz eden doğal dil işleme nin gücünden yararlanın.
Metinleri olumlu, olumsuz ve nötr olarak sınıflandırmak için doğal dil işleme modelleri oluşturun.
• Potansiyel müşterilerin hangi ürünlerle ilgilendiğini belirleyin ve müşteri sorgularını uygun satış personeline gönderin.
• Servis vakalarını doğru temsilcilere veya departmanlara yönlendirin veya self servis seçenekleri sağlayın.



Salesforce ile ilgili daha detaylı bilgi almak ister misiniz?



İletişim