Günümüzde teknoloji alanındaki gelişmeler ve dijitalleşme bulut tabanlı çözümlere geçişi artırırken dünyanın her yerinden, hemen hemen her cihazdan, herhangi bir yerden dünya ile bağlantı kurulabiliyor.
Covid-19 sebebiyle geçirmekte olduğumuz bu süreçte bazı kurumlar evden çalışmaya devam ederken, bazı kurumlar ise hibrit modellere geçiş yapıyorlar. Bu süreçte, dijital çalışma modellerine adapte olabilmek için bulut tabanlı, her yerden erişilebilen, esnek ve akıllı çözümler kullanmanın önemi bir kez daha anlaşılmış oldu.
Ekipler ve müşterileriler ile güçlü bir iletişim kurmaya devam edebilmek için bulut teknolojisi ve doğru CRM ürünleri büyük önem taşıyor. Covid-19 sonrasında iş süreçlerinin ve iletişimin daha fazla dijitalleşeceği öngörülürken, bu geçişi zararsız bir şekilde, hatta avantaj yakalayarak ve başarılarınızı artırarak geçirmek için çeşitli çözümler kullanmak mümkün.
Ekip paylaşımını artıran ve ortaklaşa çalışarak süreçleri hızlandırmayı amaçlayan yazılım ve ürünler önemini artırmaya devam ederken, Netaş olarak tecrübemiz ve sertifikalı ekibimiz ile Salesforce partnerliğimiz kapsamında; satış, servis, pazarlama, bayi, çağrı merkezi süreçlerinizi ve çok daha fazlasını yönetebileceğiniz ürünleri sunmaya ve desteğini sağlamaya devam ediyoruz. Dünyanın #1 CRM sağlayıcısı olan Salesforce’un sunduğu Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Communities Cloud ve çok daha fazla ürünü Netaş desteğiyle kullanan müşterilerimiz ise işlerini büyütmeye ve başarılarını artırmaya devam ediyorlar.
Bu ürünlere ek olarak ekip uyumu ve iletişimini artıran, mail ve toplantı sayılarını azaltarak ekiplerin ortak bir platformda ekip ruhunu kaybetmeden çalışmasını ve haberleşmesini sağlayan Slack ve Quip gibi ürünler de ön plana çıkmaya ve hızla talep görmeye devam ediyor. Slack ve Quip güçlü Salesforce entegrasyon özellikleri ile ekip içi iletişimi güçlendirirken iş süreçleri ve dokuman paylaşımını hızlandırıyor.
Slack Nedir?
Slack ekip içi online iletişimini pratik bir şekilde gerçekleştiren ve insanların çok yönlü bir sohbet platformunda aktif olmasını sağlayan bir uygulamadır.
Mobil ve web için pratik bir kullanıma sahiptir. Ekipler kurularak sohbet kanalları ve odaları açılmasına olanak sağlayan Slack, ekip içi iletişimini hızlandırır ve güçlendirir. Pek çok sayıda üçüncü taraf hizmetleriyle entegre bir şekilde çalışır.
Ekipler, her gün yapılan işler hakkında konuşmak ve iletişimi sürekli aktif halde tutmak için Slack’i kullanırken aynı zamanda Salesforce ile bağlantı kurarak iş takibini kolayca yapabilirler.
Mail ve diğer ileti platformlarından daha pratik bir kullanıma sahip olduğu için takım içindeki etkileşim ve iç iletişim konularında tercih sebebidir.
Quip Nedir?
Quip, Salesforce üzerinde de kullanılabilen, mobil uyumluluğu olan, ekip verimliliğini ve dosya paylaşımı deneyimini artırmayı sağlayan bir uygulamadır.
İçerisinde ekipler için oluşturulan sohbetler ve birebir konuşmaları barındırırken aynı zamanda ekiplerin ortaklaşa aynı dokümanlar üzerinde çalışmasına da olanak sağlar.
Ekibi bir araya getirerek ve ekip çalışması hissini yaşatırken barındırdığı özellikleri Salesforce platformu ile de birleştirir.
Quip kullanımı ile birlikte ekip iletişiminin ve dosya paylaşımının tek bir yapıda birleşmesinden dolayı, toplantı ve email trafiğinin de büyük ölçüde azalması mümkün.
Daha fazlası için Netaş Salesforce sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.