Netaş, bilgi teknolojileri alanında en son çözümleri sunmak için küresel liderlerle iş birliği yapıyor. Bulut bilişimden veri analitiğine, siber güvenlikten kritik hizmetlere kadar geniş bir yelpazede hizmet veriyor.
Türkiye’nin teknolojik bağımsızlığına katkı sağlamak amacıyla ülkenin ilk yerli sunucusunu üretirken, yerli üretim stratejisiyle ürün portföyünü sürekli genişleterek müşterilerine yüksek kalite ve güvenilirlik sunuyor.
Netaş, Türkiye’nin 5G dönüşümüne yerli üretimle hazır! Telekom operatörleri için yerli üretim donanımlar sunarak sektörün ihtiyaçlarını karşılıyor. Yeni nesil baz istasyonlarıyla Türkiye’nin 5G altyapısını güçlendiren Netaş, yerli üretim yetkinliğiyle operatörlere en ileri çözümleri sunuyor. Ürettiği başlıca çözümler:
5G teknolojisine yönelik uzun yıllardır sürdürdüğü çalışmalarla, Türkiye’nin 5G ekosistemine yerli üretimle katkı sağlayarak telekom operatörlerine 5G uyumlu altyapı çözümleri sunuyor.
Netaş, nubia markalı akıllı telefonlarıyla 5G’nin gücünü herkesin erişimine açıyor. Dünya standartlarında bağlantı hızı, üstün performans ve mobil deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyan yenilikçi özelliklere sahip nubia markalı telefonlar, operatörler, perakende zincirleri, online pazaryerleri ve zteshop.com.tr üzerinde yerini aldı.
1967
PTT ile Northern Electric arasında imzalanan ortaklık anlaşmasıyla Netaş kuruldu.
1973
Türkiye’nin Telekomünikasyon alanında ilk özel Ar-Ge’si kuruldu.
1993
Hisselerin %23’ü İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’nda halka arz edildi.
2007
Nortel Kürsel Yüksek Teknoloji Geliştirme ve Çözüm Merkezi kuruldu.
2008
Kanun kapsamında “Ar-Ge Merkezi” statüsü kazanıldı.
2010
Nortel’in %53,13 hissesini, OEP RHEA Türkiye Teknoloji BV satın aldı.
2017
Dünya telekomünikasyon teknolojileri devi ZTE, Netaş’ın yüzde 48,04 hissesini satın aldı.
CEO
Operasyonlardan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi
ArGe Genel Müdürü
BDH Genel Müdürü
Vizyonumuz doğrultusunda; müşterilerimize en üst düzeyde değer yaratmak için ‘mükemmelliği’ hedefleyerek, uluslararası standartlara uygun olarak oluşturulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamak temel amacımızdır.
Sürekli iyileştirmelerle ‘mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.
Amacımız
Türkiye’de bilgi ve iletişim sektöründeki liderliğimizi çevre, sağlık ve güvenlik alanına taşıyarak, Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) alanında tüm faaliyetlerimizde küresel bilişim sektörünün öncü şirketleri arasında yer almaktır.
Bu amaca ulaşmak için başlıca yaklaşımlarımız:
Katılım
Takım halinde yürüttüğümüz Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) Programı’nı çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, dağıtım kanallarımız ve müşterilerimizin de etkin katılımıyla sürdüreceğiz.
Öncülük
Tüm faaliyet, ürün ve hizmetlerimizde kirliliği önleyerek çevre, iş sağlığı ve güvenliği sorunlarına yaratıcı çözümler getirecek, faaliyetlerimiz sonrasında oluşan sera gazı salınımlarının küresel ısınmaya etkilerini azaltarak, su kaynaklarımızı koruyarak, çevre sağlık ve güvenlik bilincinin gelişmesine katkıda bulunacağız ve sektörümüzde öncülük görevimizi sürdüreceğiz.
Yönetim
Tüm faaliyetlerimizde, çalışanların ve çalışan temsilcilerinin de danışma ve katılımı ile ÇSG konusundaki riskleri belirlemek, değerlendirmek, yaralanma, iş kazası ve meslek hastalıklarını oluşmasını önleyecek güvenli ve sağlıklı çalışma ortamı koşullarını sağlamak ve oluşabilecek tehlikeleri ÇSG risklerini hedef ve programlar oluşturarak önlemek kararlarımıza esas olacaktır.
Yasal Uygulamalar
Tüm yasal kurallar ve diğer şartlara tam uyuma özen gösterecek, mümkün olduğunca geliştirilmelerine katkıda bulunacağız.
Sorumluluk
Bu politika çerçevesinde ÇSG Programı’nın uygulanması, etkinliklerin kontrol edilmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli geliştirilmesi tüm Netaş ve Netaş Bilişim Teknolojileri çalışanlarının önde gelen sorumluluğudur.
Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edindik. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.
Müşterilerimiz itici gücümüzdür.
Sürekli iyileştirmelerle müşteri memnuniyetinin sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.
Amacımız;
Başarılı iş hedeflerine ulaşmak amacıyla; bilişim teknolojilerinin kullanımında, bilgi güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye’de ve dünyada ‘Bilgi Güvenliği’ alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaktır.
Yaklaşımımız;
Netaş/Netaş Bilişim;
Netaş İhracat Uyum Politikası dokümanına buradan erişebilirsiniz.
Netaş Rüşvet ve Yolsuzlukla Mücadele Politikasına buradan ulaşabilirsiniz.
Netaş İş Ahlakı Kurallarına buradan ulaşabilirsiniz.
İnsan Hakları Politikamıza buradan ulaşabilirsiniz.
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 22301:2019 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi
ISO/IEC 15504 Yazılım Süreçleri Değerlendirme Belgesi
Sıfır Atık Belgesi