Mobi-fi ile siz de kazanın!

68%

Daha fazla çözüm

40%

İş gücü kazancı

100%

Yerli çözüm

Servis yönetiminde dijital çağı yakalayın

Günümüzdeki geniş kapsamlı iş veya projelerin yönetimi için dijital çağa ayak uydurabilen yönetim platformların kullanımları da artık şart. Hız ve rekabette öne çıkmak için, kurulum, bakım, onarım, iç ve dış haberleşme, envanter, personel ve müşterilerin yönetimi gibi iş süreçlerinin tek bir sistem üzerinden yönetilebilmesi gerekiyor.

 

Tek bir sistem üzerinden servis yönetimi

Saha ve servis yönetiminde uzun yıllara dayanan tecrübemiz ve yeni nesil yazılım teknolojilerindeki bilgi birikimiz ile güçlü bir servis yönetim yazılımı olan Mobi-fi’ı geliştirdik.

Servis yönetim platformu Mobi-fi, geniş kapsamlı iş veya projelerde; kurulum, bakım, onarım süreçleri, iç ve dış haberleşme, envanter, personel ve müşteri yönetiminin üst düzeyde takibinin tek bir sistem üzerinden gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde web veya mobil cihazlar üzerinden iş ve müşterileri yönetebilme olanağı sağlayan Mobi-fi platformuna SaaS yapısıyla herhangi bir yerden erişilebiliyor. Mobi-fi, bilinen ERP veya CRM sistemleriyle entegrasyon, sadeleştirilmiş uçtan uca çözüm, çoklu dil seçeneği ve kullanıcı rolleri veya ihtiyaca yönelik sayfaların kişiselleştirilebilmesi gibi avantajları bir arada sunuyor.

Öne Çıkan Özellikler

Öne Çıkan Özellikler

Netaş mühendisleri tarafından IoT ağlarındaki tüm cihaz ve verilerin yönetimini sağlamak için geliştirilen Mobil-fi şu özellikleriyle öne çıkıyor:

Modüler Servisler

İster birini, isterseniz bazılarını veya tüm modülleri bir arada kullanabilme olanağı, isteğe bağlı olarak işlenebilen haritalar.

Esnek Erişim

‘Cloud’ (Bulut) üzerinden veya on-premise (müşterinin kendi sunucularında) çalışabilme, sisteme herhangi bir zamanda, herhangi bir yerden erişebilme, ERP & CRM entegrasyonu.

Kullanıcı Dostu Arayüz

İhtiyaçlarınıza uygun kişiselleştirilebilir sayfalarda çalışma olanağı.

Uçtan Uca Çözüm

Dinamik ve değişken iş ortamlarını tek bir yerden planlayıp yönetin.

Kullanımı kolay, mobil uyumlu, uyarlanabilir.

Mobi-fi servis yönetimi yazılımı ile projenizin tüm aşamalarını web veya mobil ortamda takip edebilirsiniz. Modüler yapısı sayesinde sadece ihtiyacınız olan modülleri kullanabilir, web veya mobil cihazlar üzerinden işlerinizi ve müşterilerinizi yönetebilirsiniz.

Mobi-fi ile iş emirlerini dijital ortama aktararak hataları ve istenmeyen gecikmeleri azaltırken süreci de hızlandırıyor. Yeni işlere dair detaylar anlık veya isteğe bağlı olarak günün belli dönemlerinde, projeye özgü hazırlanan herhangi bir iOS veya Android mobil cihazdaki uygulamaya iletiliyor. Böylelikle saha ekipleriniz tek bir ziyarette işi tamamlamak için ihtiyaçları olan tüm bilgiye sahip oluyor.

Proje bazlı olarak, seri numarası, barkod, QR kod vb. gibi bilinen kodlama sistemleriyle takip edilebilen envanterinizin veya sarf malzemelerin mevcut arıza durumlarını, konumlarını, geçmiş kayıtlarını, konumlar arası transferini, tüm bunların raporlanmasını ve yönetilmesini Mobi-fi ile sağlayabilirsiniz.

Mobi-fi, içerdiği taktiksel ve operasyonel optimizasyon algoritmalarıyla, sahada çalışan ekiplerin iş takvimlerini otomatik olarak düzenliyor. İş havuzunda biriken işlerin yetkinliğe sahip doğru ekiplere doğru sıralamayla paylaştırılmasını sağlayan Mobi-fi ile böylelikle anlık değişimler veya gelen ek işler otomatik olarak planlanıp yönetilebiliyor. Bilinen güncel harita sistemlerinin Mobi-fi içerisinde anlık olarak kullanılabilmesi sayesinde iş emirleri, envanter ve saha ekiplerinin takibi interaktif bir kullanımla gerçekleşiyor.

Mobi-fi Neler Sunuyor?

Saha Servis Yönetimi

• İş emirleri yaratma • Harita yapısı • Çalışmaları bölgesel yürütme • Mobil uygulama ile çevrim içi yön bulma • Görev dağılımını haritada takip edebilme • Konumunun yakınındak işleri listeleme

Saha Kurulumu, Operasyon ve Proje Yönetimi

• Süreç bazlı proje yönetimi • Dinamik keşif oluşturma • Malzeme ihtiyacını hesaplama • Envanter modülü ile sipariş • Sahada yapılan tüm malzeme hareketlerinin yönetimi • Süreçleri onay mekanizmalarıyla yürütme kolaylığı

Stok ve Envanter Yönetimi

• Sipariş, sevkiyat ve malzeme rezervasyon yapısı • Zimmetleme hizmeti • Birden fazla seri numarası ile envanter takibi • Envanter geçmişi imkanı

İş Emirleri Yönetimi

• Arıza / Durum / Talep Yönetimi • Bildirim aç / kapat / yönlendir • Üzeirne al / havuza geri gönder • Onay süreç tasarımı • Bildirim çoğullama ve bağlı bildirimler • Değişiklik ve SLA yönetimi • Timesheet ve maliyet paylaşımı • Raporlama

İşgücü ve Kaynak Optimizasyonu

• Dağıtık bölgelerde çalışabilme • Otomatik/manuel iş emri atama • SLA risklerini azaltma • Optimum yol hesaplama • Dinamik yeniden rotalama • Yetkinliğe göre iş atayabilme • Zaman ve yakıt tüketiminde tasarruf

Harita Desteği ve CBS uygulamaları

• Konum tespiti ile yakınımdaki işler • En uygun yolu bulma ve rotalama • Saha ve/veya envanterin haritalarla gösterimi • Harita üzerinden arama ve işlem yapabilme özellikleri

IT Servisleri Yönetimi

• ITIL Standartlarına uygun arıza, değişiklik ve SLA yönetimi • Bilgi bankası yapısı • IT servis masası ve hizmetleri yönetimi

Uçtan Uca Raporlama

• Özel tasarlanabilen raporlama sayfaları üzerinden, standart v eya kişiselleştirilmiş raporlar oluşturma • Kişi, ekip, ürün veya iş bazında performans değerlerini ölçerek tek bir ekrandan takip edebilme

Daha fazla bilgi alın!

Hemen bizimle iletişime geçin, sizin için en uygun fırsatlardan faydalanmaya başlayın.


Tüm Hakları Saklıdır – © Netaş Telekomünikasyon A.Ş. 2020