Netaş’ın bilişim destek hizmetlerinde lider şirketi BDH ile Türk Telekom iş ortaklığına imza attı. Yapılan iş birliği kapsamında BDH’ın hızlı servis taahhüdü sayesinde Türk Telekom’dan Akıllı Servis VIP Paket alan müşteriler, 81 ilde istediği adresten 24 saat içinde arızalı cihazını teslim edebiliyor, yerine onarım süresince kullanacağı yedek telefonu alarak iletişimine kesintisiz devam edebiliyor.

Türkiye ve yakın coğrafyanın dijital dönüşümünü en iyi tarifleyen, basamaklandıran ve uçtan uca uygulayan şirketi Netaş bünyesinde faaliyet gösteren BDH ve Türk Telekom, müşteri hizmetlerinde çığır açacak yeni iş birliğine gitti.

BDH, bilişim destek hizmetlerindeki 31 yıllık bilgi birikimi ile Akıllı Servis VIP Paket alan Türk Telekom müşterilerinin akıllı cihaz bakım ve onarım ihtiyaçlarını 81 ilde 24 saatte ve ek 1 yıl garanti avantajı ile karşılayacak. BDH’ın hızlı servis taahhüdü kapsamında; 24 saat içinde arızalı telefon, müşterinin istediği adresten teslim alınıyor. Yerine yedek telefon teslim ediliyor ve böylece müşteri iletişimine kesintisiz olarak devam edebiliyor. BDH tarafından onarılan telefon daha sonra artı 1 yıl ek üretici garantisi ile teslim ediliyor.

İş ortaklığı kapsamında BDH, profesyonel müşteri memnuniyeti yaklaşımı, yetkin cihaz onarım hizmeti ve gelişmiş servis ağı ile Türkiye’nin dört bir yanında yetkili teknik servis olarak birçok markaya hizmete başladı.

Yeni iş ortaklıkları ile liderlik iddiamızı artıyoruz

BDH Genel Müdürü Koray Otyam, Türk Telekom ile gerçekleştirdikleri iş birliği ile ilgili olarak; “Tüm ülkeyi kapsayan servis yapımızla BDH olarak, 2021 yılında 7/24 sunduğumuz saha, garanti ve yönetilen hizmetler ile proje sayımızı yüzde 20, müşteri sayımızı yüzde 13, yanıtladığımız toplam çağrı sayımızı yüzde 10 yükseltmiştik. Bugün, saha operasyonlarında 150’nin üzerinde kurum ve kuruluşa profesyonel destek sağlıyor, dünyanın en büyük akıllı cihaz üreticisine garantili servis hizmeti sunuyoruz. Büyümemizi 2022 yılında stratejik iş ortaklarıyla sürdürmeye devam edeceğiz. Bu kapsamda Türk Telekom abonelerine müşteri memnuniyeti, yetkin cihaz onarım hizmeti ve gelişmiş servis ağımız ile Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veriyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye’de pazarı büyütüp, bölgede açılımımızı sürdüreceğiz

BDH, dijital dönüşüm sürecindeki şirketlere saha operasyonu, yönetilen hizmetler, garanti hizmetleri, test hizmetleri, tamir ve bakım alanlarında profesyonel destek sunuyor.

Otyam, “IDC Türkiye verilerine göre 2020-2025 yılları arasında ülkemizde bilgi ve iletişim teknolojileri pazarının yüzde 3 büyüyerek, 11.8 milyar dolara yükseleceği tahmin ediliyor. Aynı dönemde söz konusu pazar içinde IT servislerinin 1.1 milyar dolardan 1.5 milyar dolara yükseleceği öngörülüyor. Bugün Polonya’da 4 milyar dolar olan IT hizmetleri pazarı ile karşılaştırdığımızda Türkiye’de de büyük potansiyelin olduğunu görüyoruz. 2021 yılında büyüklüğü yaklaşık 1.3 milyar dolar olan IT servisleri pazarının ülkemizdeki liderlerinden biri olarak, hedefimiz bölgenin de tek tercih edilen bilişim ve destek hizmetleri şirketi olmak. Amacımız Türkiye’de pazarın büyümesini sağlarken, yakın coğrafyada ülkemizi bilişim hizmetlerinde sürdürebilir üs olmasına destek sağlamak” dedi.

Benzer İçerikler

Tüm Hakları Saklıdır – © Netaş Telekomünikasyon A.Ş. 2020