Netaş Uzmanlığı ve Cisco Teknolojileri İle BULUTA GEÇİŞ

Buluta geçiş olağanüstü bir hızla sürüyor ve günbegün daha fazla şirket işlerini buluta taşıyor. Üstelik gelecek daha da bulutlu olacak. Netaş uzmanlığıyla sunulan Cisco teknolojileriyle buluta geçişinizden azami faydayı sağlayın. Bulut çözümleri, doğru uzmanlıkları edinen şirketler için çalışma şekillerinden iletişime, toplantılardan müşteri deneyimine kadar tüm iş süreçlerine seviye atlatma kabiliyetine sahip. Günümüzde kullanıcılar ve müşteriler en iyi deneyimleri talep ediyor. Buluta geçişin başlıca başarı ölçütü mükemmel ve tutarlı bir uygulama deneyimidir. Daha fazla çalışan, müşteri ve iş ortağı, çevrimiçi portallar veya mobil cihazlar aracılığıyla işle etkileşime girdikçe, uygulamalar şirketlerin yüzü haline gelir. Uygulama deneyimi, buluta geçiş için temel performans göstergesidir.

Her an ve her yerde en yüksek performans

Bulut çözümleri, uygulamaların optimum performans göstermek için ihtiyaç duydukları kaynakları sağlayarak kusursuz deneyimleri mümkün kılıyor. Halihazırda kritik görev uygulamalarının yarısı genel bulutta çalıştırılıyor1 ve bu oran artıyor. Yeni nesil hibrit çalışma şekillerinin birçok sektör için yeni norm haline gelmekte olduğu göz önünde bulundurulduğunda, işlerin ve süreçlerin buluta taşınma hızının gelecekte de yavaşlamayacağı görülüyor.
Bulut tabanlı iletişim teknolojileri, çalışanların uzaktan ve hibrit çalışma esnekliğini talep ettiği günümüz iş ortamında onları nerede olurlarsa olsunlar işlerini verimli ve en iyi şekilde yapabilmelerini sağlayacak kabiliyetler ve işlevselliklerle destekliyor.
Değişen iş yapma şekilleri, ekipler arası ve müşterilerle iletişimi dönüştürürken, Netaş uzmanlığıyla sunulan bulut tabanlı Cisco çözümleri, ortaya çıkan yeni ihtiyaçları karşılamak için gelişmiş teknolojik kabiliyetleri her an, her yerden ve ölçeklenebilir şekilde sunuyor.

Hibrit çalışma çağında

bulut tabanlı iletişim

Bulut tabanlı iletişim teknolojileri, kurumsal iletişim sistemlerini kullanmanın, dağıtmanın ve ölçeklemenin yepyeni bir yolunu sunarken, iletişim kabiliyetlerini IP üzerinden ses (VoIP), PBX ve hizmet olarak tümleşik iletişim gibi hizmetlerin sunduklarının çok ötesine taşıyor.
“Bulut tabanlı iletişim çözümleri dijital odaklı şirketleri ileriye taşıyor”
Netaş tarafından sunulan Cisco bulut tabanlı iletişim çözümleri, büyüme odaklı şirketlerin maliyetleri artırmadan ve aktif olarak kullanmadıkları hizmetlere ödeme yapmadan ölçekleme esnekliğine duydukları ihtiyacı karşılıyor. Bulut tabanlı çözümler, on-premises sistemlerden farklı olarak, uygun maliyetli ölçeklenebilirlik sunuyor. Bulut tabanlı iletişim, izole bir VoIP sisteminden elde edilebileceğin çok ötesinde faydalar sağlıyor. İletişimi buluta taşıyan şirketler daha düşük ekipman maliyeti, yüksek çözünürlüklü iletişim hizmetleri, yeni nesil çalışma pratiklerini destekleyen özellikler, gelişmiş güvenlik ve dinamik ölçeklenebilirlik gibi önemli avantajlar elde ediyor.

Cisco Bulut Tabanlı İletişim Çözümleri

Netaş uzmanlığıyla sunulan Cisco bulut tabanlı iletişim ürünleri, şirketlerin değişen iletişim ihtiyaçları için güvenli, ölçeklenebilir ve esnek çözümler sunuyor.

Webex Calling

Webex Calling, orta ölçekli işletmeler için geliştirilmiş bulut tabanlı bir telefon sistemidir. İhtiyaç duyabileceğiniz tüm temel arama yeteneklerine sahip olan çözüm, telefon sistemi altyapısı yönetmenin masrafını ve karmaşıklığını ortadan kaldırıyor.
  • Arayanları sanal resepsiyonistiniz ve özelleştirilmiş sesli posta kutularınızla karşılayın.
  • Dahili numaralar, doğrudan dahili arama (DID) numaraları veya dizin tabanlı arama ile görüşmeler yapın.
  • Webex uygulamasıyla bilgisayarlardan ve mobil cihazlardan aramalar yapın.
  • Mesajlaşma, ekran ve dosya paylaşımı ve zengin toplantı özellikleriyle üretkenliğinizi artırın.
  • Şifreli telefon kaydı, etkinleştirme, çağrı sinyali, sesli posta, ses ve video akışlarıyla şirketinizi tehditlere karşı koruyun.
  • Yönetilmesi ve ayarlanması kolay. BT birimi Control Hub aracılığıyla kolaylıkla değişiklikler yapabilir, kullanıcılar ise kendi tercihlerini belirleyebilir.

Webex Contact Center

Yenilenen Webex Contact Center ile müşterilerinize ihtiyaç duydukları yanıtları tercih ettikleri kanallar üzerinden olağanüstü hız ve doğrulukla verin. Webex Contact Center yalnızca bir iletişim merkezi değil, aynı zamanda müşteri memnuniyetini artıran bir deneyim merkezi görevi görür.
  • Müşterilerinize metin, sosyal medya, sohbet, e-posta veya ses kullanarak bağlanma seçenekleri sunun.
  • Webex Experience Management müşteri deneyimi anketleriyle anında geri bildirimler alın.
  • Yapay zeka destekli temsilci asistanı ve optimize edilmiş masaüstü ile iletişim merkezi ekibinizin deneyimini iyileştirin ve üretkenliklerini artırın.
  • Anında kullanıma hazır ve tamamen özelleştirilebilir.
  • Webex mesajlaşma, video ve arama araçlarıyla temsilcilerin ve uzmanların müşteri etkileşimlerini iyileştirmek için birlikte çalışmalarına olanak tanıyın.

Webex Meetings

Webex Meetings, cihaz ve konum bağımsız şekilde, kesintisiz ve güvenli entegre ses, video ve içerik paylaşımı kabiliyetleri sunar. Gürültü giderme, gerçek zamanlı çeviriler ve People Insights gibi akıllı özellikler, daha iyi çalışmanıza yardımcı olmak için toplantı görevlerini otomatikleştirir.
  • Tarayıcınızdan, video cihazınızdan veya masaüstü ve mobil uygulamanızdan toplantılar planlayın ve başlatın.
  • Dijital beyaz tahtalar dahil olmak üzere gelişmiş ses, video ve içerik paylaşımından yararlanın.
  • İndirmek veya eklenti kurmak yok. Toplantınızı kolayca başlatmak için tek bir tuşa basmanız yeterli.
  • People Insight ile toplantı katılımcıları hakkında bilgi edinin ve güven oluşturun.
  • Otomatik gürültü giderme ve ellerinizle geri bildirim göndermenize olanak tanıyan hareket tanıma özelliklerinin keyfini çıkarın.
  • Toplantılarınızı çok katmanlı güçlü şifrelemelerle koruyun.
  • Webex toplantı notlarını alırken siz önemli konulara odaklanın.

1. “Building an Enterprise, Cloud Strategy” Gartner

Tümleşik İletişimde Bulut Çağı

Yazılım Tanımlı BT Altyapı Çözümleri

Günümüz teknolojilerinden bazılarını mümkün kılan sanallaştırma trendi, artık BT’nin tüm işletim ortamını, sunucuları, depolamayı, ağı ve yedeklemeyi donanım yerine yazılım tanımlı olarak yeniden tasarlıyor ve gelişmiş yönetim ve otomasyon kabiliyetleriyle donatıyor.

Netaş’ın Cisco yazılım tanımlı veri merkezi, ağ ve erişim ürünleriyle tasarladığı yeni nesil yazılım tabanlı BT altyapıları, kurumlara son teknoloji sanallaştırmanın üstün hız ve esneklik avantajlarını kesintisiz ve güvenli şekilde sunuyor.

SDE: Yazılım tanımlı her şey

Yazılım Tanımlı Her Şey (SDE), BT altyapılarını daha esnek ve çevik hale getirmek için gelişmiş sanallaştırmayla iş yüklerini temel donanımdan soyutlayan bir trend. Örneğin, yazılım tanımlı veri merkezleri (SD-DC) ağ, depolama, işlem gücü ve güvenlik dahil olmak üzere veri merkezi altyapısının tüm öğelerini hizmet olarak sunuyor. Bir yönetici, merkezi yazılımlar aracılığıyla altyapıyı dağıtabilir, tedarik edebilir, yapılandırabilir, yönetebilir ve mümkün olduğu kadar çok işi otomasyona bağlayabilir. SD-DC’nin yanı sıra, bu trendin diğer sacayaklarını yazılım tanımlı ağlar ve depolama oluşturuyor.

Netaş’tan Cisco yazılım tanımlı veri merkezi, ağ ve erişim çözümleri

Cisco SD-Wan

Cisco SD-DC

Cisco SD-Access

Netaş X Cisco Dijital Kataloğu Yayında!

Netaş’ın güçlü sistem entegratörü yeteneğini Cisco’nun hızlı, esnek ve yenilikçi teknolojileriyle buluşturarak birçok farklı sektör ve hizmet alanında hayata dokunuyoruz. Netaş ve Cisco işbirliğinde ürünlerimizi ve hizmetlerimizi kataloğumuzdan inceleyebilirsiniz. 

Sürdürülebilir Dijital Dönüşüm

HBR ile gerçekleştirdiğimiz Dijital Dönüşümde Gelecek Stratejileri konulu videomuzu izlediniz mi?

İlginizi çekebilecek diğer yazılarımız

Yapay Zeka Kusursuz Müşteri Deneyiminin Önündeki Engelleri Aşıyor

Yapay Zeka Kusursuz Müşteri Deneyiminin Önündeki Engelleri Aşıyor

Hiçbir müşteri onları uğraştıran deneyimlere maruz kalmak istemiyor. Hepimiz birlikte çalıştığımız veya alışveriş yaptığımız şirketlerden daha basit ve daha iyi...

9 Şubat 2023
Bulutta Yüksek Maliyet Kader Değil

Bulutta Yüksek Maliyet Kader Değil

Bulut her şeyi değiştirdi. Bulut devriminden önce yeni uygulamalar üzerinde çalışmak için donanım ve yazılım satın almak, yeni BT ortamları...

9 Şubat 2023
Teknoloji ile Hibrit Çalışma Daha Verimli, Kapsayıcı ve Güvenli

Teknoloji ile Hibrit Çalışma Daha Verimli, Kapsayıcı ve Güvenli

Dünya Sağlık Örgütü’nün 11 Mart 2020 tarihinde COVID-19’u küresel bir salgın olarak tanımlamasının ardından üç yıla yakın bir zaman geçti....

9 Şubat 2023
Buluta hizmet çıkarması: Düşük maliyetle dinamik ölçeklenin

Buluta hizmet çıkarması: Düşük maliyetle dinamik ölçeklenin

Dönüşümü teknolojinin kendisi için değil, vadettiği faydalar için tepeden tırnağa planlı bir şekilde gerçekleştiren şirketler, yalnızca işlerini daha verimli ve...

26 Ekim 2022
SD-WAN ile Operasyonel Verimliliğinizi En Üst Düzeye Çıkarın

SD-WAN ile Operasyonel Verimliliğinizi En Üst Düzeye Çıkarın

Netaş deneyimi, Cisco'nun yenilikçi çözümleri Hibrit çalışmanın ortaya çıkardığı değişimle karşı karşıya kalan şirketler ve organizasyonlar, yazılım tanımlı ağlar ve...

29 Ağustos 2022
SD-WAN’ın geleceği: SASE

SD-WAN’ın geleceği: SASE

Secure Access Service Edge (SASE) mimarisi, organizasyonların güvenli erişim ihtiyaçlarını karşılamak için daha önceleri veri merkezi odaklı tasarlanan ağları kimlik...

26 Nisan 2022

Cisco hizmetlerimiz ile ilgili daha fazla bilgi alın!

Çözüm ve Hizmetlerimiz ile ilgili detaylı bilgiye hemen ulaşın!

Detaylı Bilgi için İletişime Geçin!

Netaş Telekomünikasyon A.Ş., kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır.

Amacımız; 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu”nun 10. maddesi gereğince ve sizlerin memnuniyeti doğrultusunda, kişisel verilerinizin alınma şekilleri, işlenme amaçları, paylaşılan kişiler, hukuki nedenleri ve haklarınız konularında sizi en şeffaf şekilde bilgilendirmektir.


a) Veri Sorumlusu


6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 sayılı Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Netaş Telekomünikasyon A.Ş. (“Netaş”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda toplanacak ve işlenebilecektir.


b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği


Netaş tarafından, müşterileri, çalışanları, potansiyel müşterileri, çalışan adayları, iş ortakları ve tedarikçileri gibi taraflardan, kimlik bilgisi, iletişim bilgisi, müşteri bilgisi, müşteri işlem bilgisi, işlem güvenliği bilgisi, hukuki işlem ve uyum bilgisi ile pazarlama satış bilgisi gibi kategorilerde kişisel veri toplanabilmektedir.

Aşağıdakilerle sınırlı kalmamak ve kanun gereklerine uygun olmak kaydıyla toplanan kişisel verileriniz;

  • Netaş ürün ve hizmetlerinin sizlere sunulabilmesini teminen, ürünlerin ücretlendirilmesi ve faturalandırılması, ürünlerin ve hizmetlerin satışı, satın alınan ve/veya kullanılan ürün ve hizmetlerle ilgili talep ettiğiniz işlemlerin gerçekleştirilmesi ve takibinin sağlanması, ürünlerin teslimi, kurulum, bakım, onarım vb. satış sonrası servis hizmetlerinin yerine getirilmesi,

  • Gümrük operasyonları, üretim ve/veya operasyonları süreçlerinin planlanması ve icrası, tedarik zinciri yönetiminin planlanması ve icrası, müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin planlanması ve icrası,

  • Çağrı merkezi, resepsiyon hizmetleri, arızalı ürün iadesi, bakım onarım hizmeti, yerinde onarım hizmetleri, müşteri bilgilendirme hizmetlerinin planlanması ve icrası,

  • Danışmanlık hizmetleri, Bakım, destek ve raporlama hizmetlerinin planlanması ve icrası,

  • Sizlere karşı olan yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, kayıt ve belgelerin düzenlenebilmesi, yerel ve uluslararası yasal mevzuatın öngördüğü bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme, vergi ve sair yükümlülüklere uymak,

  • Hizmet ve ürünlerin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılacak olan satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak size özel tanıtım, reklam, kampanya, indirim, fayda, koşul, ücretlendirme, avantajlar ve diğer faydaları sunmak, bunlara ilişkin sizlerle iletişime geçilmesi,

  • Bilgi işlem gereksinimleri, sistemsel yapısı, alınan bilgi işlem destek hizmetlerinin gerekliliği, bu hizmet ve ürünlere ilişkin olarak sizlere gerekli bilgilerin aktarılması amacıyla iletişim kurmak,

  • Satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak trafik ölçümleme, istatistiki analizler, Segmentasyon/profilleme ve CRM çalışmalarını yürütmek,

  • Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi ve artırılması, şikâyet yönetimi, yeni hizmet ve ürünler ile ilgili görüş ve önerilerinizi almak, sorun-hata bildirimlerinizi almak, ürün ve hizmetlere, şikayet ve taleplerinize yönelik tarafınıza bilgi vermek,

  • Siparişlerinizi almak, ödeme işlemlerinizi gerçekleştirmek, 3. kişiler ile lojistik iş birliği sağlayıp ürün gönderimini sağlamak, ilginizi çekebilecek ürün ve hizmetleri önermek, online davranışsal reklamcılık ve pazarlama, müşteri portföy yönetimi, hizmet kalitesinin ölçülmesi ve geliştirilmesi, iletişim, optimizasyon, denetim, risk yönetimi ve kontrol, promosyon, analiz, ilgi alanları belirleme, skorlama, profilleme, pazarlama, satış, reklam, iletişim

  • Karşılaştırmalı ürün ve/veya hizmet teklifi, modelleme, mevcut veya yeni ürün çalışmaları ve/veya geliştirmeleri, kişisel verilerinizi Netaş’a açıklamanıza konu olan Netaş ana sözleşmesinde yazılı olan işleri düzenleyen kanun ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunulacak her türlü ürün ve hizmetlerde kullanılmak,

  • Resmî kurumlarca öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak, sözleşmelerin gerekliliklerini yerine getirmek ve bu hizmetlerden faydalanılmasına ilişkin olarak Netaş’ın tabi olduğu yasal yükümlülükleri ifa etmek,

  • Netaş’ın ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması amacı doğrultusunda; Netaş tarafından yürütülen finans operasyonları, iletişim, pazar araştırması ve sosyal sorumluluk aktiviteleri, satın alma operasyonları (talep, teklif, değerlendirme, sipariş, bütçelendirme, sözleşme), şirket içi sistem ve uygulama yönetimi operasyonları, hukuki operasyonları yönetmek

  • Kitle Kaynak (Crowdsourcing) çalışmalarında iletişim, görevlendirme ve ödeme işlemleri için kullanmak,

  • Resmi makamlardan veya sizlerden gelen talepleri incelemek, değerlendirmek ve yanıtlamak,


amaçlarıyla 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi ile sınırlı olmak üzere;

  • Netaş’ın iş ortaklarına, hissedarlarına, iştiraklerine,

  • Vergi Usul Kanunu, Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı, Sayıştay, Suç Gelirlerinin Aklanmasının Önlenmesi Hakkında Kanun, Karaparanın Aklanmasının Önlenmesine Dair Kanun, Türk Ticaret Kanunu, Borçlar Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlara,

  • Kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları, idari merciler ve yasal mercilere,

  • Yurtdışı şirketlerine ve iştiraklerine,

  • Danışmanlar, denetçiler, avukatlar ve hizmet alınan diğer üçüncü kişilere,

  • Ürün/hizmet karşılaştırma, analiz, değerlendirme, reklam ve yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesinde hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız gerçek veya tüzel kişilere, program ortağı kurum ve kuruluşlara, müşterilerimize gönderdiğimiz iletilerin gönderilmesi konusunda anlaşmalı olduğumuz kurumlara, verilen siparişlerin size teslimini gerçekleştiren kargo şirketlerine 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.



c) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi


Kişisel verileriniz Netaş Genel Müdürlük, anlaşmalı internet siteleri üzerinden yapılmış olan başvurular, destek hizmeti verdiğimiz / aldığımız sair kurumlar ile her türlü mevzuat veya sözleşme dahilinde işlem yapılan gerçek ve / veya tüzel kişiler, bayiler, kısa mesaj ve elektronik posta, sesli yanıt sistemi, internet sitemiz ve mobil uygulamamız, çağrı merkezlerimiz, sosyal medya hesaplarımız gibi mecralardan sözlü, yazılı veya elektronik ortamda veya ilerde kurulacak/oluşabilecek diğer kanallar başta olmak üzere;

Netaş tarafından yasal mevzuat çerçevesinde yukarıda belirtilen amaçlarla, sözleşmenin ifası dahilinde toplanmaktadır.

d) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları

Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi aşağıda düzenlenen yöntemlerle iletmeniz durumunda Netaş talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde sonuçlandıracaktır. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alınmayacaktır. On sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınacaktır. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde şirketimiz tarafından talep edilebilecek ücret, kayıt ortamının maliyetini geçmeyecektir.

Bu kapsamda kişisel veri sahipleri;

  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

  • 6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.


Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanma ile ilgili talebinizi, 6698 sayılı Kanunu’nun 13. maddesinin 1. fıkrası ve 30356 sayılı ve 10.03.2018 tarihli Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ gereğince Türkçe ve yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da Netaş’a daha önce bildirilen ve sistemimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle iletebilirsiniz. Başvurularda sadece başvuru sahibi kişi hakkında bilgi verilecek olup diğer aile fertleri ve üçüncü kişiler hakkında bilgi alınması mümkün olmayacaktır. Netaş’ın cevap vermeden önce kimliğinizi doğrulama hakkı saklıdır.

Başvurunuzda;

  • Adınızın, soyadınızın ve başvuru yazılı ise imzanızın,

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için T.C. kimlik numaranızın, yabancı iseniz uyruğunuzun, pasaport numaranızın veya varsa kimlik numaranızın,

  • Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresinizin,

  • Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numaranızın,

  •  Talep konunuzun,


bulunması zorunlu olup varsa konuya ilişkin bilgi ve belgelerin de başvuruya eklenmesi gerekmektedir.

Yazılı olarak yapmak istediğiniz başvurularınızı, gerekli belgeleri ekleyerek veri sorumlusu olarak Şirketimizin Yenişehir Mah. Osmanlı Bulvarı No:11 34912 adresine verebilirsiniz. Başvuru formuna buradan erişebilirsiniz.

E-posta yoluyla yapmak istediğiniz başvurularınızı netas@hs02.kep.tr KEP adresimize yapabilirsiniz. E-posta yoluyla yapmak istediğiniz başvurularınızı kvkk@netas.com.tr e-posta adresine yapabilirsiniz.

Talebinizin niteliğine göre kimlik tespitine olanak sağlayacak bilgi ve belgelerin eksiksiz ve doğru olarak tarafımıza sağlanması gerekmektedir. İstenilen bilgi ve belgelerin gereği gibi sağlanmaması durumunda, Netaş tarafından talebinize istinaden yapılacak araştırmaların tam ve nitelikli şekilde yürütülmesinde aksaklıklar yaşanabilecektir. Bu durumda, Netaş kanuni haklarını saklı tuttuğunu beyan eder. Bu nedenle, başvurunuzun talebinizin niteliğine göre eksiksiz ve kimlik tespitinin yapılması amacıyla istenilen bilgileri ve belgeleri içerecek şekilde gönderilmesi gerekmektedir.
Tüm Hakları Saklıdır – © Netaş Telekomünikasyon A.Ş. 2020